Friday, March 16, 2018

What actually happened after 6 years

Assalammualaikum

 and hello my blog!

Today I'm gonna share what actually happened after 6 years since my last post on 2012.

First of all, my name is Syazwani Izzati binti Yang Razali and I'm 26 years old on 2018. I'm totally forgot my blogspot password. Seriously aku cannot recalled what the password was. And finally Alhamdulillah. Aku dapat trace password aku ni. Cos I really miss to writing and share about my life. 

I was graduated from UiTM Perak on October 2012 (rasanya October kot). After that aku melepak dan tersadai kat rumah about 6 months I think. That was a long period huh? And Alhamdulillah finally aku dapat call from AffinBank Berhad. 

On 22nd May 2013 aku convo kat Perak. And the next day was my first day of job and I was really excited to being a banker. And I donno this gonna make me almost crazy being a banker haha. 

My first branch was at Subang Jaya branch (SS15). I was there about one month plus as support clerk. Time tu aku rasanya kerja ni best compared to study ๐Ÿ˜. Time tu jelah aku rasanya macam tu. 

One day I've got a called from HQ informing I have been transferred to The Curve branch. And it started tomorrow. Aku marah gila kot. Time tu aku ni bebudak dan tak reti jalan ke sana and tak pandai guna waze. 

Aku appeal untuk start next week. So on Monday tu aku pergi lah branch tu. Jauh doe. Well compared to Subang Jaya branch lah. Dan jalan teruk gila. Time tu baru nak start MRT construction. Dan aku tak suka kena lalu kat Sunway. Branch tu kecik dan so banyak makcik kepochi. Dan suka sangat cari salah orang. Aku stress dan aku mintak transfer. Aku kat situ almost 1 and half months. Uewwww benci sangat k. Dasar bawang busuk (I'm writing this on 2018 k haha). 

So I was being transferred to Kompleks PKNS Shah Alam branch starting 2nd September 2013. On the first day tu semua staff kat situ pandang pelik kat aku. Like who are you girl? Haha. I came there without any earlier notice to the manager there. And tengahari tu kakak HR call untuk informed kat manager memang dia transfer aku ke situ. Aku happy gila sebab aku pergi kerja dengan mak aku.

Situ memang best. Sebab staff dia friendly. Dan aku ada ramai kawan compared to those previous branch before this.

Oh ye, aku sambung degree kat UiTM Seksyen 17. Course HR. And finally kena dismissed haha. Aku benci lah course yang ada calculation. Dan aku takde kawan. Dan bosan gila. Lantak lah dismissed pun. Time tu memang down. But what to do benda aku tak suka kan.

And after one sem, aku reapply untuk sambung degree. Aku ambik degree kat UiTM Puncak Alam. Course Office System Management. On the registration day, aku tersempak lah dengan ex classmate aku masa diploma dulu. Aku tak suka dengan dia sangat and finally kitaorang jadi BFF haha. Tu lah jangan benci orang sangat.

Until one time sorang demi sorang pergi dan kemunculan boss baru yang jahat. Benci bila teringat dia haha. I hate him. Annoying and irritating. Haha.

On October 2016, our branch relocate from Kompleks PKNS ke Vista Alam. Atas kitaorang tu apartment. Dalam 3-4 hari lepas relocate, boss lama kena transfer. Alhamdulillah. Benci sampai takleh tahan dengan keannoyingan dia tu haha. Benci.

Kitaorang dapat new BM. Ingatkan dia sombong padahal dia lah sebaik baik manusia yang bergelar manager. Seriously and I love her so much.

Oh ye, aku dah bertunang on 25 November 2017. After aku balik dari Turkey haha. Alhamdulillah. After so many dugaan dan cabaran selama 5 tahun haha.

And on 2018, banyak benda yang berubah. Mak aku dah pencen dan jugak kakak kakak kat opis tu. So aku pergi kerja sensorang k. Sensorang dan bosan. Dan Alhamdulillah aku dah grad. So right now I'm gonna focus on my wedding day on coming September and convocation day on October.

Pray for me ๐Ÿ˜Š

Lots of Love since 2008 <3 p="">

No comments: