Saturday, March 3, 2012

Wow!



Lega.

Tu yang boleh aku cakapkan. Lega sangat. MUET dah habis! Wow! Happy gila!

Aku saja ambik MUET awal-awal. Sebabnya sem ni ada 2 je final paper. So ambik la awal-awal. Yelah, kot la tak sempat nak ambik next sem ke. Kan busy. Lebih-lebih lagi next sem tu ialah final sem aku untuk diploma ni. InsyaAllah..

Hari ni aku sensorang kat bilik. Roommates baik rumah. Biarlah. Aku ada banyak kerja yang perlu diselesaikan. Lagipun aku tidur dekat bilik jiran. So ada la peneman. Dia pun sensorang jugak. Sunyi gila kot kampus time study week. Nasib baik makcik DM ada menjual. Next week budak degree masuk so meriah la balik kampus ni.

Esok genap 4 bulan aku pergi ke Beijing. Rindu nak pergi ke sana sebab kat situ lepas segala tension aku. Dahsyat kan lari dari masalah sampai ke Beijing? Hahaha. Aku buang segala problems kat Great Wall tu. Biar kosong sagalanya dalam otak aku ni. Bermuhasabah diri la time aku kat sana. Lega gila. Biar problems besar aku tertanam kat sana.







No comments: