Wednesday, July 25, 2012

Keseorangan

Assalamualaikum uolsssss.

Dah lama gila aku tak update apa-apa.  Sangat busy dalam meneruskan kehidupan harian yang sangat penuh dengan cabaran ni ye.

Malam ni tetiba je pintu hati aku terbuka untuk bukak blog ni.  Ikutkan hati aku malas.  Banyak kerja dong!  Dah macam sinetron gitchewwww!  

Aku rasa sunyi sangat malam ni.  Hati ni rasa sayu sangat.  Entah kenapa.  Tapi takpe, Allah kan ada.  So rileks jelah.  

Eh, rupa blog dah baru eh?  Terkezut mak noks! Yelah, dah 4 bulan tak bukak blog ni haaaa.

Hari ni aku dapat rasa yang kawan aku marah kat aku sebab aku tak jawab apa yang dia tanya.  Tapi kelas aku packed so aku tak sempat nak jawab.  Dia  macam marah je.  Macam taknak cakap dengan aku je.  Entahlah, pening kepala aku. 

Takpelah, aku memang selalu keseorangan gini.  Dah masak dah!  Dulu pun lepak uptown dengan cousin lelaki aku je.  Aku pergi sana pun sensorang.  Balik KL pun sensorang.  Semua sensorang.  It's okay.  

Kita kena fikir gini, kita ni umpama benih.  Kita still boleh hidup walaupun orang campak kita ke mana je.

Kadang-kadang tu ada jugak rasa nak nangis tapi kena juga kuatkan semangat.  Kita lahir berseorangan, mati pun berseorangan jugak.  So rasanya takda masalah kalau kita sensorang.  

Wahai Cik Wanie, kuatkan semangat anda ya!  Jangan bazirkan air mata anda untuk perkara yang sia-sia.  Yang penting ingat Allah. 


No comments: