Tuesday, July 31, 2012

Angry but not Angry Bird

Assalamualaikum.


Hari ni hari yang cukup menguji kesabaran aku. Memang aku panas je. Haishhhhh ~


Pagi ni sepatutnya ada test Law. Kelam-kabut bangun pukul 4:30 a.m. semata-mata nak study. Bersahur minum air mineral je. Kejap study, kejap tidur. Bukan masuk pun.


Si Halimah pulak lambat gerak pergi kelas. Dia sakit perut. So pukul 7:50 a.m. la kitorang baru gerak. Tak cite pulak betapa jauhnya fakulti kitorang. Memang jauh gila ah! Kelam-kabut la jalan lelaju. Sampai tak cukup nafas dibuatnya. Bila sampai kelas, Miss Mazuin dah masuk. Kitorang were the last person sampai class. Everybody was there. Memang cukup lewat. Pukul 8:10 a.m. kan. Then Miss Mazuin suruh we olsss isi entrance survey. After that dia buat revision sikit-sikit pasal chapter yang masuk dalam test nanti. Tetiba dia cakap test next week! Dia sengaja cakap dia nak buat test hari ni sebab kelas Law hari Rabu memang tak cukup quorum. Kelas sejam pulak tu. Memang tak la kan ~ Sabar jelah....

Lepas habis kelas Law tu, Syikin ada cakap kat aku yang aku tak email kat dia pasal kerja ETR tu. Pftttttt memang salah aku. Aku lupa! Kelam-kabut baca Law. Macam harammmmm ~ Sorry Syikin! 


Pukul 10:00 a.m. tu ada kelas AOM. Tapi kelas tu sejam je. Biasalah, Madam Has ada kerja. 


Pukul 11:00 pagi tu aku, Halimah dengan Fatimah discuss pasal assignment AOM. Finally diorang setuju nak buat dekat HQ Affin Bank. Kelam-kabut jugaklah aku discuss dengan mak. 


Masa pukul 12:00 tu ada kelas ETR. After that Zarith bagitahu aku yang F*****h tak siapkan kerja ETR! Alasan dia tak print lagi. Entahkan dia buat atau tak. Taktau la kannnnnnn! Dah banyak kali kot dia tu. Sakit hati aku. Si group S****a pulak panggil Miss Zima lama-lama. Dia ingat group dia sorang je kot yang nak buat ETR tu? Dia menyebabkan group aku balik pukul 1:20 p.m. dari kelas. Ha, Zarith pulak tertinggal bas. Kesian dia.




So, kesimpulannya hari ni aku bad mood! 



\

No comments: